46 dagar kvar!!!

46 dagar kvar till julafton! Jag blir som barn på nytt när de är jul och vill helst ha MÅNGA julklappar!!! :) Så nu tänkte jag skriva ner min lilla önskelista till er som tänker köpa julklappar till mig! :D

ÖNSKELISTA:
Skiddress går även bra med presentkort :)
Ett träningsband (se bild)
Presentkort på kläder
En skoter
PENGAR

Jag kommer att uppdatera önskelistan lite nu och då, när jag kommer på mer saker jag önskar mig.... :)
Men de här var allt jag kom på idag!



Ett sånt här band är de jag önskar mig så jag kan träna lite!!!

De var allt vad jag hade att komma med idag de! Inte så mycket kanske men nåntång!!
Ska ta och käka lite nu innan jag ska iväg och jobba igen......


Kommentarer
Postat av: linda

åh, jag måste oxå skriva en önskelista!! vill ha massa klappar :-D Syns imorgon. (jag har ny bloggadress..)

2007-11-08 @ 20:40:55
URL: http://www.lifeofdisel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0