Aldrig mera!!!

ALDRIG mera längst fram vid scen när jhag är ute på krogen......... Stod längst fram i lördags och kollade, i tisdags ringer möller till mig och säger att jag ska gå in på bandets hemsida och kolla, då har dom knäppt kort från i lördags och lagt ut på nätet..... *suck* Så jag säger bara det, ALDRIG längst fram snarare längst bak!!!

Den här veckan har gått ganska fort. Jag har jobbat jobbat och jobbat.... Närrå lite annat har jag oxå hunnit med.
I måndags gjorde jag inte så mkt.....
I tisdags efter jobbet så var vi till Erik Farmor och Farfar för hans Farmor fyllde år.
Igår innan jag började jobba så var Maria här och fick massage, efter jobbet åkte jag på sandvalla för att hämta en dörrkrans som Ingalill hade gjort åt mig, den var jätte fin!!!!
Idag har jag vart välrigt effektiv tycker jag själv! :) Jag har städat, lagat mat och slagit in paket till pappa. Han fyller ju år den galme mannen, sen är de så bra i år för pappa fyller år på farsdag så de tycker jag är BRA!!!
I helgen så ska vi på skoterutbildning ska bli kul! På lördags kväll kommer min mamma och pappa, mina morbröder, "moster" och mina kära kusiner hit och ska äta sen hoppas jag att jag kan få dom att spela lite spel oxå. Dom kanske inte är så svår övertalade hahahaha!!! De är ju lite synd att syster yster missar denna lilla tillställning men jag lovar jag kan bjuda dig på middag när du kommer hem runt jul!!! De är väl okej??



image22

Min fina dörrkrans som Ingalill har gjort till mig!!!

måndag så börjar min Massage kurs!!! Hur nice är inte det då?! hahahaha!!!!!

Nu ska jag göra mig i ordning för arbetet!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket band? Takida?

2007-11-01 @ 16:49:07
Postat av: Sofia

Nej nej nej de var inte Takida jag var på August!

2007-11-01 @ 20:59:47
URL: http://sofiagruvan.blogg.se
Postat av: Caroline

www.tide.se

kolla allihopa :D:D:D

hahha Sofia (;

2007-11-01 @ 21:22:08
Postat av: linda

TACK caroline!! hehe

2007-11-01 @ 22:35:52
URL: http://www.ilsbodisel.blogspot.com
Postat av: linda

Sofia, ta med dej maken längst bak nästa gång! *hahahaha* han höll på dö :-D

2007-11-01 @ 22:41:47
URL: http://www.ilsbodisel.blogspot.com
Postat av: Kristin

Fina kort Sofia=) Såg även karl min på ett hörn.

2007-11-02 @ 03:25:36
URL: http://kristinnorberg.webblogg.se
Postat av: Sofia

Till Linda: Japp de fixar jag!!! :D

2007-11-02 @ 15:12:54
URL: http://sofiagruvan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0