Helgen!!!

Helgen har vart vädligt bra! Har hunnit med en hel del tycker jag! =)

Fredag var jag och hämtade syrran på tåget, hon har vart hemma i helgen och överraskat familjen!!! :)
Sen förljde mamma och syrran med hit en sväng och fick massage. Efter de så åkte jag och Erik till familjen Edlund och åt mat. Vi åt och drack gott och hade de jätte trevligt!!!!!
I lördags så var jag på stan med min kusin Caroline och med syrran. Kollade runt lite och sen blev de fika på Dakås. Då var vi så himla smart att vi ringde och fråga mamma om hon oxå ville följa med och fika och de ville hon så då blev de billigt för oss andra när hon kom!! :D TACK för fikat mamma!!!
Carro och jag bokade även tågbiljett så den 30 november så åker vi till Örebro för att träffa syrran och handla julklappar!!  På kvällen så var de Rosenström på stadt så dit var jag med MIa, syrran och en kompis till syrran. Satt hos Mia före och drack och hade de jätte trevligt!!! De bara MÅSTE vi göra om bruden!!! På stadt var de riktigt bra måste jag säga, så kvällen var lyckad!!
Idag så är de ju farsdag och min pappa fyller år idag. GRATTIS!!!! Så närj ag klev upp så åkte vi till Eriks pappa först och sen åkte vi på Sandvalla för att gratta pappa och säga hejdå till syrran.... ALLTID lika jobbigt att säga hejdå tycker jag men men de gick den här gången oxå!!!

De var min helg de. Imorgon är de dags för jobb igen och även massage kursen för andra gången. Ska bli nice!!!






Kommentarer
Postat av: Kristin

När får man komma på massage då?

2007-11-12 @ 23:00:11
URL: http://kristinnorberg.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Till Kristin: De är bara att höra av dig de så kan vi ju boka in en liten tid! :)

2007-11-13 @ 17:55:59
URL: http://sofiagruvan.blogg.se
Postat av: Kristin

åå. kanon, ska jag bara kolla nån dag som passar=)

2007-11-13 @ 22:08:37
URL: http://kristinnorberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0