Jag vet vad de är!!

De var generatorn på min bil som hade gett upp igen..... Bytte den för typ 2 månader sen och nu slutade den funka igen då..... :( Men jag hade tur för jag fick en ny av företaget som hade sålt den gamla till mig! Även fast vi hade tappat bort kvitto! :) De var snällt det!!! Så nu är Erik och byter den på min bil! Han är så snäll så!! Själv gör jag inte så mycket..... Väntar på att min lilla mamma och mormor ska komma hit och få massage, iaf. mamma skulle få så vi får väl se om mormor lägger sig på bänken oxå..... Min kära mormor hade tydligen baka oxå så vi kan fika lite! NICE!!!De gillar jag, folk som vet att man måste ta med sig fika bröd som man vill ha fika här hemma. Jag har nästan aldrig nå bullar eller kakor hemma.....

Var på ljusparty igår.... Men köpte ingenting mer än lite ljus.....Dom ska ju sluta med min favvo doft blå tamarind.... *suck* men men får väl leta mig nån ny favvo doft då, svårare än så är det inte... :)

Syrran har fått lägenhet i Örebro!!! BRA BRA BRA!!! Vet inte riktigt när hon flyttar till den men i Januari nångång tror jag det var!!


Om en vecka började de bli dax att ställa iordning för advent oxå!!! *mys* Jag åker ju till Örebro nästa helg ja och syrran sa att de skulle vara nån julmarknad där då som var jätte mysig så vi hoppas på det då!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

då får vi åka dit lite mer då till örebro måste ju se lägenheten ! (:

2007-11-22 @ 19:32:38
Postat av: Sofia

Jajamensan! Hon sa att hon skulle visa oss vart den låg när vi kommer ner nästa helg!

2007-11-22 @ 21:07:53
URL: http://sofiagruvan.blogg.se
Postat av: Lillasyster

Den 3:e får jag flytta in om allt går som det ska. Men det borde de ju göra:) Snart kommer ni. Om en vecka sitter vi här alla 3 och myser i min "stora" soffa;)

2007-11-23 @ 21:03:54
URL: http://johannagr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0