Kanske är på tiden.....

...... att jag uppdaterar min blogg lite. Men jag har inte alls nån aning om var jag ska skriva... hmm......
Var på massage kurs i måndags, de var kuligt!!!! Fått biljetterna till Carros och min Örebro resa. JOBBAT.........
Träffat Alva och Maria, var där i tisdags och åt tårta Maria fyllde ju år i måndag så nu är hon oxå gammal!!! hihhi GRATTISi efterskott!!! Sen drog vi till stan en sväng och sen följde dom med hit och blev bjuden på mat. Sen har jag inte gjort så mycket mer ja jobbat och jobbat då....... Jo föresten min morbror var hit oxå en sväng och fick massage.......

Nu är de äntligen HELG!!!! Ikväll blir de bara lugnt. Ska kolla på idol och bara slappa, äta lite godis och chirre tror jag oxå jag ska göra. Måste ju äta upp sig inför vargavintern hahaha!!!!
Imöra ska vi åka upp till Stråsjö och hälsa på Emma och junior,Emma fyller år på måndag! GRATTIS!!! Var ju ett tag sen vi träffa dom så de ska bli kul. Sen är de en massa mer folk som ska dit oxå!!! Så de ska bli kul!!!

Nu ska jag snart käka pizza och göra mig ännu mer redo för vargavintern hahahahhaha!!!!!!!!!

TREVLIG HELG!!!!
De tänker då allafall jag ha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0