Snart över....

Ja då är helgen snart över då.... Imöra är det dax att börja jobba igen då. Tycker helgerna bara springer iväg, går ju så hilma fort... Snart är de första advent och sen är de jul.... Kommer ju oxå gå hilma fort. I år är de meningen att jag ska jobba Julafton, Juldan och Annandan åhh vad roligt..... Ska även jobba Nyårsafton ochh Nyårsdan... JIPPIE vad roligt det ska bli!!! Jag bara längtar kan jag ju berätta........ Eller så INTE då.....



Igår var vi ju i Stråsjö då som ni alla vet hos Emma och Junior, var riktigt trevligt!!!!! Fikade smörgåstårta och en annan god tårta som Emma brukar göra, skulle kunna äta upp en sån tårta helt själv ja!! hihi!!! Var så roligt att träffa de gänget igen de blir långt mellan gångerna vilket är tråkigt men de är ju så när folk jobbar olika tider och helger mm..... De blev lite Kareoke som vanligt när man kommer upp dit! Rätt roligt ändå...... hahahaha!!!!
När vi skulle åka hem kan jag ju lova att det var grishalt och dimma så jag såg fan nästaninte ett skit... Åkte i en kurva och kände att bilen började kana så blidde Sofia en aningen rädd...... Men de gick bra! Man får köra lugnt och ta de försiktigt så går de oftast bra!!

Nu på dan har jag inge planerat funderar på att ta mig en liten promenad solen lyser och de ser riktigt skönt ut ute. Ikväll ska vi till Nisse, Camilla och Elsa och äta söndagsmiddag, Stek tror jag de skulle bli. Hur vuxet är inte det då?? :)

Ha det bra! Och framförallt sköt er som min syrra brukar säga!! hihi!!!





Kommentarer
Postat av: Kristin

Kvinna, du har skrivit fel adress till min sida. På den där länken du har gjort!! Det står 2 http://

2007-11-20 @ 21:14:15
URL: http://kristinnorberg.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Till Kristin: Ojdå de var inte meningen..... Ska ändra nu!! =)

2007-11-21 @ 15:51:02
URL: http://sofiagruvan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0