Måndag!

Då var det måndag då och ännu en ny vecka är här!
Helgen har vart kanon. Sov ett tag på lördan sen åkte vi till stan och handlade lite. På kvällen blev de grillning. Hade bjudit hit Mia på mat och även Johanna och P.L kom och grillade. Vi åt och åt och åt kändes de som. Gott var det kan jag lova!!!! Sen satt vi och pratade och grabbarna drack.... Sen kom dom på att dom skulle in på krogen så Johanna skjussade in dom, Mia åkte hem och jag gick och la mig och sov.....

Igår åkte jag till stan och shoppade lite. Köpte bla. en vaxduk som jag har lagt på bordet på altanen, en sekatör (kanske inte stavas så nä) och lite annat smått och gott. Sen hem och städa på altanen. Men rätt så bra..... Men eftersom att min dammsugare har börjat strejka så gick de inge vidare med den men men de blidde rätt rent iallafall.
På kvällen var vi till Nisse och Camilla och åt. Grillat igen!!!!!! De är ju såå gott med grillat......


image112

Så är de nån som känner att åh jag skulle vilja ge stackars lilla Sofia en ny dammsugare så är de bara att komma förbi med en!!!! Hahahaha


image113

Idag sov jag rätt länge. Nästan för länge känns de som.... Men jag har nästan hunnt med allt jag skulle göra på dan ändå. Lagat mat, tvätta (ska snart hänga ut det) och ätit. Har gjort Spagetti soppa idag. Hur gott och enkelt som helst!!!! Mmmmmm....... Vill ni ha receptet så kan ni ju höra av er! :)

Skulle ha hunnit med att plocka ihop en låda med loppis saker oxå som jag ska skänka till skolan till deras loppis som dom ska ha på sista april. Men de hinner jag nog med ikväll skulle jag tro, Annars så får jag försöka hinna med de imorron...... Har även börja att packa lite........

Imorron ska jag hämta syrran på tåget!!!!! Jag LÄNGTAR!!!!!!!!!!

Måste även hämta ett par täckbyxor hos min morbror oxå kan ju inte ha mina nu förtiden...... Tur att jag har honom!!!! :D

Nu ska jag hoppa in i duschen sen hänga tvätt och sen ska jag åka och hälsa på min goding och hennes mamma.

På onsdag drar vi!!!!!!!!!!!!!! Ska bli super härligt!!!!!

Kommentarer
Postat av: linda

Hoppas ni får lika bra väder som vi haft det i
helgen!! det var sååå lövli :-D
Och kom ihåg att det inte finns någe att se i Aspan, bara en massa otroligt fula hus ;-D

2008-04-28 @ 13:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0