Några timmar kvar!

Då är de bara några timmar kvar tills vi packar in oss i bilarna och drar mot fjällvärlden och Storhogna!
Ska bli sååååå skönt att komma bort hemifrån några dagar. Bort från alla måsten!
Äta god mat och bara ta de lugnt och njuta på dagarna de är typ de vi ska göra!!!!
Jag återkommer med bilder och lite sånt sen när jag kommit hem!!!
Ha det bra allihopa!!!!!

Nu ska jag åka in och träffa syrran en sväng innan jag ska iväg på jobbet på nån information.
Träffade ju syster igår när jag hämtade henne på tåget och sen blir de en liten stund idag då. Sen så kommer de dröja ända tills 7 juni innan jag får träffa henne igen. Men då flyttar hon ju hem för sommarlov så de är ju bra!!!! Då får jag ju rå om henne flera veckor!!!!

Bye bye bye!!!!

91 dagar kvar fast jag tycker de låter kortare när man säger 12 veckor kvar!!!! *längtar*



Kommentarer
Postat av: johanna

Jag längtar oxå!!!;)
Hoppas ni har det trevligt.. vi hade det trevligt igår!!
Pussokram!

2008-05-01 @ 17:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0