Över igen....

Då är snart helgen över igen och imorron är de måndag. Som de ser ut så är jag ledig fram tills nästa lördag då jag ska ut och jobba natt..... Men de kan de ju bli ändring på vilket jag hoppas vill jobba så mycket som möjligt nu medans jag orkar.....
Min helg har vart kanon hittills. I fredags var jag och E till Mia och hälsade på i henne nya lägenhet. Super fin och mysig lägenhet har hon fått tag i. Emma och Andreas var oxå där så de var roligt att träffa dom oxå. Fikade satt och pratade och jag fick veta en sak som jag inte blev så glad över men men folk får väl göra och tycka som dom vill de är ju ett fritt land.........

Igår så var vi en sväng till familjen Nilsson/Jonsson innan jag skulle åka och jobba..... Fikade och E skulle låna nån film...... Lilltjejen har ju blivit sååå stor....... Shit vad tiden går alltså...... Sen åkte jag och jobbade vilket gick väldigt bra och tiden bara rann iväg kändes de som.... Sen hem och fick besök av Johanna och P.L satt och pratade och tittade lite på TV och lite sånt. Trevligt Trevligt!!!!

Idag vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Hade tänkt att städa men de gjorde vi igår för jag kände att de var lika bra att göra de så de blev gjort medans man hade nån motivation till det. Sååå ja vad ska man hitta på denna gråa trista SÖNDAG??? Även att de flyger snö i luften såg jag nu när jag tittade ut genom fönstret *SUCK*

Jaja ha det bra denna söndag!!!!!

108 dagar kvar hahahahaha

Kommentarer
Postat av: johanna

Ja vi hade det väldigt trevligt igår..
Och tiden, jag håller med. den går sjukt fort.. snart är vi på år 2051;P
Ha det bra!! pussokram!!

2008-04-13 @ 12:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0