Regn,grått och TRIST!!!!

Vad ska kunna liva upp denna gråa regniga och trista dag??? Jooooo En dag på stan med Alva och Maria!!!! Sitter och väntar på att dom ska komma och hämta mig nu, sen bär de av till stan för lunch och lite annat Maria skulle på bilprovningen med bilen bland annat..... Ska bli roligt och träffa dom för de var ett tag sen. Tror de var på påskafton jag träffade dom en sväng så de var inte igår!

Sen jag skrev sist så har de inte hänt så mycket..... Ställt fram klockan har jag gjort! Är de nån som inte gjort de än så kan jag bara säga GÖR DET!!!! hihi

Kanske gör en liten uppdatering senare idag när jag kommit från stan, vi får se om jag orkar! Är så j*vla trött nu för tiden inge roligt alls..... Men men de är väl sånt som hör till det!

Staden väntar!!

Bye!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0