Söööndag....

De har vart en lååång och seeg söndag tycker jag...... Kanske beror de på att jag har vart lite trött i luvan idag. Jag jobbade nämligen inatt och kunde inte somna när jag kom hem utan låg där och vred och vände mig men till slut måste jag ändå lyckats somna. Vaknade 12,50 åhh så mycker sömn jag hade fått då... ICKE! Då var de lika bra att kliva upp ska ju kunna sova ikväll oxå...... Så idag har vi väl inte gjort så mycket. Tog en sväng med bilen i de vackra regniga vädret och kollade runt lite. Sen blev de en pizza i stan för vissa var visst lite bakis idag. och det var INTE jag som var det! :D

Igår kväll innan jag åkte och jobbade var vi på Bergsjövägen på fest, 30+34 års fest!!! Med mat och dryck! Vi fick grekisk pytt med tsatsiki!  Mmmmm sååå gott de var! Måste ta receptet på de. Är nog inte så svårt så även jag borde nog klara av att laga det! :) Åkte tidigare jag då eftersom att jag skulle jobba men de verkar då som att dom höll på ett tag igår och inatt!!!!

GRATTIS 30 ÅRINGEN!!!!! Känns det bra??? :)

Ikväll då vad händer då??? Ingen aning ska väl kolla på Parlamentet.... Sen gick de då ingen bra film heller..... En stor besvikelse är att de inte är nån Wallander ikväll som man kan kolla på. Kanske kollar på nån gammal film som står och dammar i hyllan. Vem vet?

Imorron har jag sovmorgon!!! Känns mycket skönt!!! Börjar inte förrän 12, men sen så jobbar jag till typ 22 tiden mindre skönt men men de är bara att bita ihop det!

Nån som behöver en bil???? Köp min i sånna fall vettja!!!!!

Gó kväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0