Underbart!!!

Vilket underbart kalas väder de har varit idag då!!! Super har de vart! Solen har skinit hela dagen och varmt har de oxå vart. Jag var ut på prommis med Camilla och Elsa på fm. de var super skönt. Man har absolut fått vårkänslor (igen) idag. Nu är de bara att hålla tummarna att de håller i sig och är så här fint flera dagar till och sen  att de inte kommer nå mer snö för de vill jag då absolut INTE ha!!!!
När jag kom hem från Camilla så satte jag mig ute ett tag och bara njöt av solen. UNDERBART!!!!
Alva och Maria kom även förbi en sväng, dom var hos farmor som bor på min gata och hälsade på.


image111


Nu ska jag ta och göra lite mat! Lasagne blir de idag!!! Mmmmm *mums* :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0