Väntar......

Sitter hrä nu och väntar att klockan ska gå så jag kan åka och jobba snart.... Lite små drygt när man börjar 12. Jobbar ju bara till 17 idag sen är de bara att åka hem och äta och sova en stund och sen är de dax att åka in igen börjar 21 ikväll igen och slutar 7 imöra bitti. Men sen är jag ledig i 9 dagar vad jag vet!!! De ska bli sååååå skönt! I helgen om vädret tillåter så blir de väl att jag håller och och donar lite här hemma.... Måste städa altanen och kratta lite. Sen ska jag bara njuta och ta de lugnt måndag och tisdag dona lite. Kanska slå på stort och putsa fönsteren och byta gardiner?! Då sprack mina planer på att ta de lugnt... :) Tisdag eftermiddag ska jag åka och hämta syrran på tågstationen! Då kommer hon hem! Hinner träffa henne då på tisdan och sen lite på onsdan bara. Tråkigt men de är så ibland........ Får ta och åka ner till henne nått tag när de finns tid till det. Men snart flyttar hon ju hem för sommarn så de är ju bra!!!!
Sen så är de onsdag och då åker vi!!!!! LÄNGTAR!!!!!

Har nyss betala mina räkningar så nu är de en månad kvar till nästa gång. :) Alltid lika roligt att betala räkningar....

Jaja ha de bra då gott folk! Nu ska jag göra mig iordning kom just på att jag har lite saker att uträtta innan jag börjar idag!

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Caroline

jag vakna 12.30 idag jag typ :)
sköönt!

2008-04-25 @ 13:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0