Våren!!!

Är våren här nu??? Slipper vi allt vad snö heter nu? Jag verkligen hoppas på det, vill INTE ha nå mer snö nu.
De har ju vart kanon dagar nu där solen har tittat fram och man har bara kunna njutit helt underbart!!!!
I torsdags tog jag fram min cykel. Cyklade faktiskt en sväng på macken då oxå men ack så jobbigt de var.... Inte har man ju använt dom musklerna på heela vinter så de var tungt men kul var det oxå!
Deklarerat har jag oxå gjort de känns mycket bra! Får även tillbaka lite så de känns bra, lite extra pengar skadar ju inte.........

Idag är de ju inte så fint väder som jag hade hoppats på men men kan ju lova att de kommer vara strålande solsken imorron på dan när jag ska sova... Ska nämligen jobba inatt.... Så som sagt imöra på dan kommer de vara kanon väder och när jag vaknar så kommer de bli grått och trist.... Hoppas jag har fel!!!

Sitter här och funderar på om man skulle kosta på sig att vara ledig 1 vecka. Jag ska jobba nästa vecka och sen veckan där på så har jag bara tagit på mig 1 pass..... Funderar på att ta bort den dan så jag blir ledig i 1 vecka skulle vara super skönt det!!! Jag har ju faktiskt timmar så jag klarar mig den här månaden plus att jag lilgger en hel del plus från förra månaden........ Så då kan jag ju vara hemma och ta de lugnt och dona lite måndag och tisdag sen på onsdag em. alltså på sista april så åker jag och E, Nisse, Camilla och Elsa upp till fjällvärlden för att ha en liten mini semester!!! Ska bli sååååå skönt!!!!! Åker på onsdag eftermiddag och kommer hem på söndag eftermiddag!!!!! LÄNGTAR!!!!!

Nu ska jag nog slänga in en tvätt i maskin och sen plocka med lite annat smått och gott som finns här hemma.......

Ha en trevligt kväll och natt. De ska jag ha!!! hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0