Oväder.....

Förra onsdagen var de ett fruktansvärt åskoväder hemma.... De åskade hur mycket som helst och regnade desto mera. Har då aldrig sett så mycket regn nån gång tror jag.  Jag hade fullt upp med att ta hand om sonen som göre ovädret stod ute och sov, som jag lite snabbt måsta köra in. Så jag hade inte en tanke på att dra ur datorn, TV:n och telefonerna. Så resultatet av ovädret blev att vi blev en trådlös telefon fattigare och datorn havererade..... Så nu har jag vart utan dator i snart 1 vecka, vilket känns väldigt tungt tycker jag, Men jag hoppas vi får ordning på den snart. Köpte nån grej igår och då gick den igång, men de fanns ingen signal till skärmen... Hmm...... Jaja kanske får be min kära morbror göra ett besök hos oss.

Nä nu ska jag dricka kaffe med mamma och syrran, sen ge sonen mat. Innan vi ska bege oss ner mot stan för att äta lite lunch.
De är syrrans sista dag hemma i hudik nu för i sommar så de känns en aning sorgligt. Men vi får väl ta och åka ner till henne nån helg framöver.
Nu väntar kaffet!!!
Tack och Hej!!!

Kanske ska säga oxå att på torsdag blir sonen 4 veckor och på söndag 1 månad. Vart har den här tiden tagit vägen????

Kommentarer
Postat av: Lilla syster

Ja de känns lite sorgligt att man redan ska åka tillbaka till Örebro. Sommaren har gått så himla fort. Ja, ni måste verkligen komma ner o hälsa på tycker jag:)

2008-08-26 @ 11:37:19
Postat av: Johanna

Ja shit vad det har gått fort.. hoppas lunchen smakar bra;) hehe..

Ha det pra!!

pusspuss

2008-08-26 @ 12:45:19
Postat av: Maria

Jag är oxå utan dator!!!!!!!!!!!!!!!!! lr ja, utan modem rättare sagt.JÄVLA ÅSKA VÄDER!!!!!!!!!!!!!!!



Ha det så hörs vi!! Pussa Wilmer!!!

2008-08-26 @ 18:53:06
Postat av: Helena

Ja tiden går fort den. Ja ett nedrans oväder. Själv blev man av med tvn :(

2008-08-27 @ 10:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0