1 vecka kvar!!!!

Idag är de exakt 1 vecka kvar till julafton!!!
Jag är som barnen ja när de blir jul!!! Tycker de är såå spännande med alla julklapparna man får på julafton!!!
Hoppas alla tycker att jag vart snäll i år så jag får många fina klappar hahaha.
På julafton ska vi först till morfar som alltid. Sen så ska vi vara i stan hos Jenny.
På juldan åker vi ut till mormor, och på annandan så är de tänkt att jag ska spela handboll.... De är då dax för den årliga annandags handbollen.
Sen på lördan den 27:e ska vi träffa Eriks alla syskon med familjer och då blir de typ lillajulafton.....

Nu på lördag vankas de glöggmiddag! Ska bli kul!!!!
Wilmer ska sova borta för första gången utan mamma och pappa, iiihhhh hur ska de gå??!!! Undra vem som kommer längta mest, han eller mamma??
Han ska vara på sandvalla med sin moster som kommer hem från Örebro på lördag. Hon ville så gärna vara barnvakt när hon kom hem nu över jul, och de är väl självklart att hon får de!!! Och då kom jag på den geniala idén att då kunde dom ju vara i stan då och sen kunde ju Wilmer sova där!!!

Ikväll ska vi på hockey. Wilmer fick vara med sin morfar som inte var så svår att övertala!!! hahaha

Ja de var allt jag hade att bjuda på denna gång!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0