Hemma igen...

...efter en underbar helg i Örebro med syster, shopping, Magnus Betnér och MYS!!!!!
Julklapparna är nästan klara, har bara nån liten grej kvar att köpa sen så är de klart!!!! Hoppas bara att jag tar mig i kragen och köper dom sakerna oxå då så jag slipper springa runt så där den 23:e eller nått sånt......
Igår eftermiddag åkte vi från Örebro efter att vi vart på julmarknad i Wadköping. Oj så mysigt de var där!!!! Om ni nångång är eller har vägarna förbi Örebro så tycker jag absolut ni ska besöka Wadköping.
Helgen har vart super bra, synd bara att dom går såå fort. Men men så är det. Om 12 dagar kommer syrran hem och blir hemma 2 veckor, de ska bli kul att ha henne hemma i Hudik ett tag!!!







Idag fick jag för mig att jag skulle ställa fram mina tomtar. Sagt och gjort så nu är dom framplockade, dock inte alla.
 Tog bara dom som jag gillar bäst!!! :)

Just de ja min lille son har käkat banangröt idag mmmm de gillade han!!! :)

Ja du nu har 2 alternativ att sysselsätta mig med....
1. Dammsuga och eventuellt torka golvet
2. Gå ut och skotta snö
Hmmm..... Undra vad jag ska välja...
Vad skulle ni ha valt????

De verkar som jag får välja alternativ 1 då W vaknade nu och vill absolut INTE somna om..... Han få väl vara med och dammsuga han då! ;)





Kommentarer
Postat av: Kristin

Va stor han börjar bli grabben, riktig sötnos:) Kram på er!!

2008-12-08 @ 21:04:00
URL: http://kristinnorberg.webblogg.se/
Postat av: Kristin

Va stor han börjar bli grabben, riktig sötnos:) Kram på er!!

2008-12-08 @ 21:05:22
URL: http://kristinnorberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0