Jobb och potatis!

Ja då var helgen förbi ännu en gång........
I lördags så jobbade jag på Albert och Herbert.
De var ju typ nått år sen jag jobbade där sist, men efter ungefär 1 timme så var man inne i det och jag tycker de flöt på hela dan. Mycket folk var de oxå så de var kul!!!!
På kvällen åkte vi och kollade in Martins lägenhet och fick lite fika! :) Sen blev de bara lugnt. Jag var en aning trött då efter dagen jobb. Man är ju inte direkt van att jobba, satt och räknade lite och kom fram till att jag inte hade jobbat på 6 månader..........

Igår blidde min bebis 4 månader. Så då måsta han ju få provsmaka lite potatis. Inga problem där inte att ge honom de. Han mumsade i sig några tuggor och blev sen lite sur när han inte fick nå mera...... Vi får se hoppas de går lika bra idag! De var kul att se när han åt!!!!!
Mmmm mumsigt!!!

Jag och Wilmer var in på julskyltningen, gick med mamma och pappa. Men inte tyckte jag de var nå speciellt.... De var bättre förr!!!! Efter åkte vi uppp på sandvalla en sväng. Wilmer fick lite paket, 4 månaders present en body och sen fick han adventspresent en spelande älg och pyjamaser! Mycket bra de är ju sånt som går åt de! Tur att han har en så snäll mormor och morfar!!! Dom skämmer bort honom lite men men de är väl så de ska vara!

Idag så har vi vart på kyrkis. Sen hem och tvättat och plockat ihop lite kläder och sånt som ska med till Örebro. Lika bra att börja redan nu och lägga fram lite. På torsdag åker vi!!!!!!! Wilmer, jag och mamma åhh vad jag längtar!! Pappa åker tåget ner på fredag. Ska blir så skönt att komma hemifrån ett tag och att få träffa syrran! MISS YOU!!!!!!! ♥
Förhoppningsvis blir de lite julklapps shopping oxå. Ska försöka hitta dom flesta klappana där nere så slipper jag springa runt här i stan som en tok sen när jag kommer hem! :)

Imorron ska vi till Möller och Alva. Jag och Wilmer, Camilla och Elsa ska dit. De ska bli kul och mysigt! Maria skulle bjuda på lunch!!! Mumms!!!!

Ha en bra dag!!!



Kommentarer
Postat av: Lillasyster/Moster

va duktig han är och stor blir han också:) Ja nu är de inte långt kvar tills ni kommer:) Längtar som en tok..bara 3 dagar kvar! I MISS YOU TOO!!

2008-12-01 @ 21:33:16
URL: http://johannagr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0