Julen 2008

Då var julen över för i år och ett nytt år närmar sig med stormsteg!!!!


Julgranen är väldigt intressant!!!

Dan före julafton kom mamma pappa och syrran hit på kvällen, Wilmer tjuvstartade då med att öppna några julklappar.

Provsitter pulkan som han fick av moster.

Julafton var vi hos min morfar och Ingalill först på förmiddan som alltid!
Där bjöds de på julmat, gröt och fika. Kändes som man rullade därifrån. Wilmer fick öppna lite klappar där.

Mat, mat och åter mat. Wilmer provar bilen han fick av gammel morbror Rickard, gammelmorfar och Ingalill. Den är så kul för den kan spela oxå!!!!
På eftermiddan så åkte vi till stan för att fortsätta vårat julfirande där hos faster Jenny och kusinerna. Farmor och Farfar var oxå där. Mer mat stod på schemat. Tomten kom med en massa paket!!!!
Snällast i år från våran familj hade Wilmer varit. Shit vad med julklappar han har fått!!!!

På juldan tog Wilmer en tur i sin nya pulka.


Sen på eftermiddan åkte vi till min mormor och Bengt där de bjöds på mat i massor som alltid, gott var det. Och super mätta blev vi även denna dag!!!!

Annandan var jag med och spelade handboll. Shit vilken träninghsvärk jag har haft nu i 3 dagar..... Kanske dax att ta tag i de här med träning.

I lördags var de sista julfirandet för i år, då var vi till W:s farmor och farfar och firade lilla julafton där med alla kusinerna med föräldrar. God mat blev de även denna dag! Tomten kom på besök och fler julklappar blev det!

En febrig Wilmer får julklapp av tomten.
Han vaknde och hade feber i lördag han min lille bebis.

Ja slut på julen för i år då, bara 1 år kvar till nästa gång.......


Blivande trummis?


Eller kanske rallyförare?
Leker med julklappen han fick av Niklas och Carro. Patrik hjälper till lite.

De var allt för mig idag. Hoppas att ni alla oxå har haft en bra jul, de har jag haft!

TUSEN TACK ALLA FÖR ALLA FINA JULKLAPPAR VI HAR FÅTT!!!!!!


Kommentarer
Postat av: carro

everbodys idol!

2008-12-29 @ 20:46:45
Postat av: Sofia

Till Carro: Men bra nog att han är!!!!!!!!!!!!

2008-12-29 @ 20:51:53
URL: http://sofiagruvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0