ÖREBRO

Imorgon är de dax, då bär de av till Örebro för att hälsa på syrran och handla lite julklappar!!!!
Jag, mamma och Wilmer åker ner imorgon efter Wilmer har ätit!!! Åhh de ska bli så skönt att komma hemifrån några dagar och se nått annat och framför allt att få träffa älskade syster!!!!
På fredag kväll är de tänkt att jag och syrran ska gå på Magnus Betnér, ska bli kul att få komma ut, kanske de blir en och annan cider oxå vem vet??!!

Idag har jag skottat snö... De kom ju en del igår så jag tog tag i snöskottningen idag ja då.... Men de skulle jag nog inte ha gjort.... De var as tung snö eftersom att de regnar och är plus grader..... Fick ont i ryggen vill jag lova. Så nu skulle jag verkligen behöva massage..... Efter snöskottningen så måsta jag vika tvätt och börja packa, är nästan klar nu bara lite små saker kvar nu.... Men shit vad svårt de är att packa åt lille mannen, hur mycket kläder går de åt? Svårt att beräkna har säkert packat för mycket. men hellre de då än att stå där utan kläder....

Igår var vi till Alva och Maria och var där hela dan, Elsa och Camila var oxå med. De var riktigt kul och mysigt!!! De får vi ta och göra om tycker jag! Maria gjorde go lunch till oss oxå. Mmmm riktigt gott var de, tacogratäng blev det!!!!
När vi skulle åka hem så var de super halt så vi kom inte därifrån utan fick ringa på hjälp hahaha......
Igår drack vi glögg här hemma för första gången i år och åt peppisar. Mumma!!!

TREVLIG HELG!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: carro

hälsa johanna! :)

2008-12-03 @ 19:59:15
Postat av: Sofia

Till Carro: De ska jag göra det!! :)

2008-12-03 @ 20:25:11
URL: http://sofiagruvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0