Söndag igen

Jag har sagt de förr och jag säger de igen... Shit vad tiden går fort... Idag är de söndag igen. Jag som nyss tyckte de var söndag och vi var i Örebro men de har gått 1 vecka sen dess.
Veckan som gått har väl rulla på som vanligt tycker jag. De har väl inte hänt nå speciellt.
I onsdags var jag och Wilmer med mamma hela dan och gjorde julgodis. Mmmm så gott de blev. Synd bara att jag är en sån godisråtta som inte kan låta bli godiset som nu står i mitt kylskåp.... Men men får väl skylla mig själv då när de är slut...
De blev lite olika sorters godis. Knäck, chokladknäck, moccaknäck, rischoklad och marshmellowsgodis (dålig stavning)

Snö har de ju oxå kommit, en hel del faktiskt!!! MYSIGT!!!! De blir lixom lite ljusare nu när de är vitt på backen och de är ju skönt!!!!

Igår var jag iväg och jobbade igen. De gick mycket bra, dan flöt på bra och de var rätt bra med folk!!!
Idag blir de bara lugnt. Nisse och Camilla och Elsa skulle komma en sväng senare på eftermiddan....
 Jag skulle verkligen behöva en promenad oxå..... Ska jag ta mig i kragen och gå ut en sväng eller ska jag stanna inne?! Känner jag mig själv så blir jag kvar inne tyvärr.....
Sitter och lyssnar på spraket från barnvakten nu.... De är ett väldigt irriterande ljud vill jag lova.... Har ställt om känsligheten på den oxå men vad hjälper de.... BEHÖVER EN NY!!!!!!!!!

Jaja de var nog allt från denna gång.

Kanska ska kosta på att bjuda på en liten bild då.


Blivande fotbollsproffs eller???
Ni kan ju fråga Wilmers morfar så får ni svaret!!! Haha



Coolingen nr. 1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0