Väntar på maten...

Sitter här nu och väntar på att maten ska bli klar!!! Kycklingfilé och klyftpotatis blir de idag!!! Mamma håller på att laga. :)
Ja som ni alla vet så är jag och Wilmer nere i Örebro och hälsar på syrran, mamma och pappa är oxå med!
Igår på dan så var vi på stan och shoppade. Blev en del julklappar som inhandlades och även lite kläder till mig, välbeövligt då min garderob inte är så rolig... Känns som att jag inte har nå kläder, men har ju lite nya nu då! :) Igår kväll kom pappa med tåget, pizza blev de till middag och sen gick jag och syrran på konserthuset för att kolla på Magnus Betnér. Jag tycker att han var mycket bra och rolig!!! Satt och skrattade mest hela tiden!!! HAHAHA
Idag har vi oxå vart på stan och shoppat så nu är jag nästan klar med klapparna. Har bara några små saker kvar, men dom kan jag handla hemma i Hudik.
Ikväll ska mamma och pappa gå och kolla på Lena PH och Orup, så jag syrran och Wilmer blir kvar hemma här vi. De blir bara MYS med godis chirre och kanske nån film.
Nu ska jag kolla hur de går med maten!!!!



Hittade den här bilden här i syrrans dator.
Tänk att han vart så här liten. :)

Nu börjar de lukta mat här. Ska kolla om den är klar nu!!
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Lillasyster/Moster

Ja vilken underbar helg det har varit. synd bara att den tog slut så fort! snart är jag hemma i Hudik igen:) Bara 13 dagar kvar! Puss o kram

2008-12-07 @ 21:30:29
URL: http://johannagr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0