Burrrrrr........

Nu sitter jag här vid min lilla dator och fryser och snorar...... Intressant att veta va??? :) Har ju gått och blivit förkyld och de är då inge roligt alls.......... :(

Jag har väl egetligen inte så mycket att skriva idag men tänkte skriva ett litet inlägg ändå.......

Dagen idag så har jag vart till mormor och ätit våfflor och fikat. Mmmmmmmm såååå gott det var!!! Våfflor, glass och sylt GÖTT serru!!!!
Sen åkte jag till Ilsbo och hämtade Glong-Glong och skjutsade henne till stan, sen kom E till stan så vi åkte och kollade på lite bilar och åt mat. De blev en Kebab tallrik satt inte helt fel!!!

Jag åkte hem medans E åkte och spelade........ Så nu sitter jag här och väntar på att de ska bli nå bra på TV:n så jag kan lägga mig i soffan och bara njuta av att de är fredag och helg de blir även lite godis och ostkrokar!!!!

I helgen är de svenska rally så jag kan ju bara säga som så HEJA KOTTEN!!!!!!! Visa vad du går för!!!!!!
Vill ni följa Patrik  i svenska rally så gå in på www.patrikflodin.com
De ska jag minsann göra!!! :D

Trevlig helg allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

svar : BRA ! grymt fula...

2008-02-08 @ 22:50:17
URL: http://rogindercaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0