En helt vanlig måndag

SOLEN skiner idag och de är helt underbart ute! Har nyss kommit in från en super skön promenad. Synd bara att jag inte orkade gå så lång som jag ville. Men eftersom jag fortfarande har förkylningen kvar i kroppen så orkade jag inte...... Men jag får väl ta och gå ut nå mer under dagen och kanske ge fåglarna lite mera mat och dona med lite sånt... Bara jag får vara ute!!! :D

Helgen då........ Ja vad har jag gjort i helgen.....
Ferdag kväll var de Le´ts dance som gällde och sen rally!!!

I lördag så gjorde vi inte så mycket. Lyssnade på rallyradion men gav upp ganska fort när de inte gick så bra för Flodin han bröt i lördags, tittade på skidskytte och lite sånt, var ju inte så pigg heller så jag orkdae inte göra så många knop..... Vi åkte in och handlade en sväng oxå och sen på kvällen vad de dax för melodifestivalen. Ja vad ska man säga....... Jag tycker då inte de var nå bra låtar med i lördag......... KATASTROF var ju att Christer Sjögren gick vidare vilken dålig låt de var han sjöng...... Men men de gick väl hem hos typ alla pensionärerna.......... Nog om detta orkar inte skriva nå mer om de nu..... Hoppas att de är bättre låtar med nästa vecka!!!

Igår ja vad gjorde jag då då...... Jo vi var ju ut och åkte rallysträckorna som de ska köras rally på nästa helg på söndag. Sen var vi iväg och tvättade och städade bilarna. De är då inge roligt göra men de är väldigt skönt när de är klart!!! Så nu är lilla skodan ren och fin igen hahaha TILL SALU är den oxå!!! Nån som är intresserad??? Det är en mycket bra bil som går billigt och bra!!!!
Igår kväll så var jag till mina kära kusiner i MO och fikade, min lilla  mamma var oxå där! Fick fika och sen kollade vi på En annan del av Köping! Vilket bra program de är alltså!!!!
Carro vart får du allt ifrån?????? Kan du berätta de för mig???? hahahaha

Allt för idag slut för idag!!!!


image89

Kommentarer
Postat av: Kristin

Blev riktigt nöjd med nagellacket!
Tröjan har jag köpt på gina tricot i höstas.

2008-02-11 @ 12:53:31
URL: http://kristinnorberg.webblogg.se/
Postat av: Caroline

jadu skulle du allt bra villa veta va ? ^;D

2008-02-11 @ 14:46:31
URL: http://rogindercaroline.blogg.se/
Postat av: Caroline

svar : hahahaha

2008-02-11 @ 18:34:15
URL: http://rogindercaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0