Lycklig!!!!

Jag känner mig så otroligt LYCKLIG för tillfället!!! De var längesen jag kände den lycka jag känner nu kan jag säga!!! :) De är så otroligt skönt!!!!! Var med om en super häftig sak igår!!! :)

Även fast jag är så lycklig så är de så att jag blev lite less för nån timme sen oxå........
När jag klev upp imorse så tyckte jag de var lite kallt men de kan de ju vara på mornarna ibland så jag tänkte inte nå mer på de utan tände en brasa. Men sen kolla jag hur många grader de var i köket 17,7 stog den på då shit tänkte jag vad är de nu då...... Gick sen på toa, då höll jag på att frysa arslet av mig kände på elementet.... ISKALLT!!!!! Kollade alla andra element i huset dom var oxå ISKALLA...... Då var de bara att ringa E. Han sa att jag skulle kolla pannan och de gjorde jag.... En av mätarna stog på noll och den andra stod på 15 grader i vanliga fall ska den stå på 80 grader....... Åhhhh så roligt tänkte jag. Sen kom E hem och kollade på pannan men inte blev de nå varmare att han kom hem...... Så nu får jag elda utav bara den för att de ska bli varmt!!!! Så nu har jag fått upp värmen litegrann i huset iallafall!!! Jag är ju så duktig att elda ja!!! Hahahaha
Vi får hoppas att de löser sig och att pannan snart funkar!!!!

Även att E berättade att han hade köpt en semla till mig!!! Mmmmmmm såååååå GOTT!!!!!

image88


Nu tror jag Maria och Alva är på ingående snart, dom skulle komma och hälsa på en sväng!!! KUL!!!!!! Hoppas bara att dom inte fryser..... :)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jo att få följa med dom på cup vore inte fel.. haha!!

2008-02-05 @ 22:05:03
URL: http://kristinnorberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0