Min helg!

Tänkte jag skulle sumera helgen som vart lite..... De blir nog i stora drag för jag orkar inte skriva en massa!

Fredag: Var på kalas hos min morbror som fyllde år i tordags. Där bjöds de på smörgåstårta som var super god, sen blev de bullar och kakor och gräddtårta!!! Mumsigt värre var de!! Kollade lite på Let´s dance. Tråkigt att Rickard åkte ut för jag tycker han är en bra dansare. Skulle hellre ha sett att Mi fick åka hem ja eller Matte........

Lördag: Gjorde inte många knop på dan. Tog de mest bara lugnt kollade på skidskytte och längdskidor. E var och fixade lite inför rallytävlingen som gick idag. Sen på em åkte jag till stan för att äta mat hos mamma och pappa. Mycket gott var de som serverades!!! Sen blev jag kvar där och kollade på melodifestivalen, åt lite glass och chips och lite annat smått och gott!!! :) Herregud vad ska man säga om Kebabpizza låten????? Hur kan man ta med ett sånt bidrag de kan jag bara inte förstå och sen att de kom med bland dom 5 bästa ja då höll jag på att få en hjärnblödning........ Men men smaken är ju som baken olika och tur är väl de!!! Jaja nog om detta efter besöket i stan så åkte jag hem mot människobyn och kollade lite på Se upp för dårarna! Jag tycker den filmen är kanon ja!

Söndag: Tidig morgon och rally för hela slanten!!! Började med att stå i besiktningen men Glong-Glong och fixa med nå papper och allas vagnböcker. Sen så bar de av ut på första sträckan (SS1) för att stå vägvakt. Fick stå på ett rätt så bra ställe tycker jag man fick se lite bilar så de var ju bra!!!! Jag hade ju naturligtvis glömt min kamera hemma ja så jag har inga bilder från tävlingen idag.....
Nu är jag iallafall äntligen hemma och har nyss tagit mig en dusch och sitter nu och väntar på att E ska komma hem från stan med mat!! De blir Hot chili mat idag!!!! *mumsigt* Möller och Burman kommer oxå hit och ska äta med oss!!! Jag bara väntar och väntar nu ja är vrålhungrig.......

Allt för idag!!! På återseende!!! SLUT!!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

se upp för dårarna , äger !

"henke larsson"
fatta du ? :P

2008-02-18 @ 17:44:41
URL: http://rogindercaroline.blogg.se/
Postat av: Caroline

jaaa :D jag längtar ;D

2008-02-18 @ 21:19:07
URL: http://rogindercaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0