Örebro och lysmasken ;)

Vilken rolig och underbar helg jag har haft i Örebro!!!!!

Fredag
åkte vi ner, när vi kom fram så käkade vi kyckling och potatissallad!!! Mmmmmm såååå gott de var!!! Kollade lite på Let´s dance och pratade. Gnek gnek lät de från madrasserna på golvet när vi skulle sova hahaha. Vissa snarkade, andra tog ett sista andetag och somnade hahaha.

Lördag stod de shopping på schemat. Promenerade ner till stan där vi var kvar hela dan. Jag har ÄNTLIGEN hittat ett par byxor :D De ni!!!! Sen blev de nån tröja sen hittade jag inte så mycket mer. De var väl inge speciellt som jag skulle ha heller mer än byxor så jag är nöjd ja!!! :) Syrran och Carro de var dom som shoppade mest under hela helgen.... hihi.... Efter heldan på stan så gick vi hem till syster för att duscha, några av oss provade inköpen, och gjorde oss i ordning för att gå ut och käka. Gick på en super bra resturang med jätte god mat. Efter maten åkte vi hem för att kolla på melodifestivalen och äta efterrätt. Deltävlingarna blir då inte bättre direkt..... Vad var de för låtar den här veckan då?? Den enda som var rätt bra tyckte jag var BWO. Natten blev som den före om inte ännu värre när vissa snarkade som bara den och nån annan skulle bara kolla om vi andra var vaken hahaha. Tack Johanna för att jag slapp ligga i bäddsoffan!!! :) Men vid 02,30 blev de tyst då jag måsta "skälla" lite.... hihi

Söndag morron så plockade vi ihop och packade lite. Nån lite människa lekte lysmask med sovsäcken och vi andra skrattade så tårarna rann..... Hahahaha ännu en gång vart får du allt ifrån??? Sen åkte vi en sväng till Wadköping och kollade lite. Där var de jätte mysigt. Var in i en handelsbod som var inredd i gammalt stuk jätte mysigt. Sen efter den lilla troppen så åkte vi till Marieberg för syster skulle reklamera sin micro som en dag förra veckan inte ville vara med längre. Hon fick sig en ny! :) När vi var klar med detta gick vi inte i ett köpcentrum där oxå för att kolla lite och ta en fika. Sen hem till syrran för att laga mat och packa de sista. Tacos blev de riktigt smaskigt!!! Sen var de dax för de värsta av allt att säga hejdå och åka hem...... FYYYYY De är bland de värsta som finns de om ni frågar mig..... Tårarna rann en stund oxå.....
3 veckor kvar nu tills du kommer hem syrran!!! Kommer att gå fort de hoppas jag!!! :D

Tack för en kanon helg alla inblandade!!!! Mycket skratt och tok hahahaha

Lysmasken, snarkningarna, och sista andetaget är några av sakerna jag inte kommer glömma i första taget.

Maaaammmmmmmaaaa!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

grym helg säger jag bara !
hahahahha

2008-02-25 @ 15:11:06
URL: http://rogindercaroline.blogg.se/
Postat av: Hanna U

Hej stumpan!
Vad trevligt det var att ses idag! Det var alldeles för längesen och jag hoppas att det inte dröjer lika länge till nästa gång. =) Kan ju hända att jag får hemskt ont i axlar eller rygg oxå framöver med min kommande yrkeskarriär, så då läre jag ju uppsöka en massör. Känner du nån?? Ha, ha! Sköt om er, kramis.

2008-02-25 @ 19:19:11
URL: http://hannautter.blogg.se
Postat av: Johanna

Haha...jaa den var en helt underbar!! Tack den var riktigt roligt!!:) Men de är inte långt kvar tills jag kommer hem. Bara 3 veckor:)

2008-02-25 @ 21:36:55
URL: http://johannagr.blogg.se
Postat av: mamma

ja ja det är ju kul att du/ni är lättroade! men du är nog inte så oskyldig du heller!!
Det var en jättetrevlig och mysig helg!

2008-02-25 @ 22:13:52
Postat av: Sofia

Till mamma:Jaja men jag är inte lika skyldig som vissa andra hahaha

2008-02-26 @ 09:23:36
URL: http://sofiagruvan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0