Snöööö.......

Hur kan de komma sig att de är snö på backen just nu??? Jooo de är nämligen så att de har snöat gott folk å shit vad ledsen jag blir i ögar, började ju få lite vårkänslor men dom är borta nu dom..... *SUCK*

Dagen idag har Alva vart här med mig, ja de blev typ hel dan riktigt roligt och mysigt.Hon är ju en riktig goding den där bruden, "tants" lilla goding är det!!! :D När Maria kom hit så åt vi och donade med de. Sen så fick hon massage. Nån mer som är intresserad så är de bara att höra av sig!!!! :)
Nisse, Camilla och Elsa kom en sväng dom oxå och fikade lite.....Elsa hon bara växer och växer hon. Alva blev ju stora bruden hon när man jämförde med Elsa.

Ut och går med gåvagnen, super nöjd!!!



Alla har vi ju våra egna idéer och sätt när de gäller att äta eller fika.....
Vad tycks om detta??? :D




De var allt jag hade idag de.........
Och som sagt intresserad av att få en massage så är de bara att höra av sig!! :)

Kommentarer
Postat av: Jag=)

Undra vem hon är lik??!!!

2008-02-26 @ 22:09:45
URL: http://mollerburman.blogspot.com
Postat av: Sofia

Till jag: Jag vet inte. Mamma kanske?? :D

2008-02-27 @ 09:09:48
URL: http://sofiagruvan.blogg.se
Postat av: Johanna

Ja de skulle ju inte sitta helt fel med massage när jag kommer hem sen över påsk:)
Ja Alva hade blivit riktigt stor nu, hon växer så de knakar:) hehe...

2008-02-27 @ 20:04:45
URL: http://johannagr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0