Stockholm och sendrag.....

Igår var jag till STORA huvudstaden med jobbet. Vi var på Maria & Pär en föreläsningsföreställning. Den var hur bra som helst! Jag kan varmt rekomendera er som inte har sett den att gå och titta!!! De var då längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde igår, även att de kom en och annan tår oxå ibland. Jag har sagt de förr och jag säger de igen GÅ OCH KOLLA PÅ DOM om du får chansen!!!

Vaknade imorse med världens sendrag i vaden jag visste inte vart jag skulle ta vägen..... Inge vidare alls, känner mig fortfarande stel och öm i vaden men förhoppningsvis går de över! Vilket härligt uppvaknade måste jag säga..... NOT!
Har ju gått och blivit förkyld oxå..... BLÄÄÄÄÄÄ!!!!

Fundera på om jag ska ta mig ett varv med dammsugarn och sen skurmoppen..... Ser ut att behövas. Inge roligt göra men skönt när de är klart!!!

Kan ju berätta att pannan har hoppat igång och att semlan var super god!!! :)

Nu ska jag göra ett ryck så jag kan känna mig lite duktig idag iallafall!!!!



Kommentarer
Postat av: Kristin

Som vanligt går det ju aldrig komma fram till dom. Hade lunch. Ska ringa på måndag i stället!!

2008-02-08 @ 12:57:31
URL: http://kristinnorberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0