Sundsvall!

Igår var jag till IKEA med mamma, Carro coh Katarina. De var såååå kul att få gå igenom IKEA utan att ha med sig någon som suckade....... hahaha Handlade väl inte så mycket. Köpte en lampa som jag skulle ha och sen blev de lite smått och gott som de alltid bli när man är där uppe. :) Efter IKEA så gick vi in på Birsta City shit vad stort de har blivit där och så mycket roliga affärer som redan nu har öppnat och fler ska de ju bli!!! De blev inge shopping för mig alls där inne. Kollade på lite byxor för de är jag i stort behov av med hittade inga som jag ville ha.......... Men men får väl stå ut och kolla när vi ska ner till Örebro istället!
Carro däremot hon shoppade hon ett par super snygga boots och en jätte tuff tröja!

Nu sitter jag och lyssnar på en liten trummis som är här och spelar, hon är sååå  duktig så.E visar lite hur hon ska göra! De är E:s äldsta syskon barn så jag kanske inte ska säga att hon är lite för om jag tänker efter så är hon ju stor ju...........
NU ska jag lyssna vidare på dom!

Ha en trevlig söndag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0