Underbart!!!

Vilket underbart väder de är ute idag!!! Jag har nyss kommit in efter att ha vart ut på en promenad!!! De var helt underbart ute, super härligt!!! Jag fick verkligen vårkänslor nu när jag var ute. Solen som värmer, fåglarna som kvittrar och snön och isen som håller på att smälta!!! Super nice!!!! Fortsätter de att vara sånt här väder så blir de ju snart sommar!!!! UNDERBART!!!! Jag vill ha sommar nu ja!!! :)




Igår kväll var Mia hit och hälsade på!! Riktigt trevligt!!! Jag hade baka kladdkaka på san som vi åt!!! Mmmmmm sååå gott de var!!! :)
Idag är de ju onsdag vilket betyder Grey´s Anatomy!!!!! Mycket bra!
Imöra kväll ska jag på tjejlväll på JP eller de heter väl inte de nu de heter väl Colorama tror jag! Iallafall så ska jag dit med mamma, Katarina och hennes syster. Ska bli roligt de. Få lite insperation och kanske några bra idéer!!! :D
På fredag då bär de av till Örebro för att hälsa på systeryster!!! Ska bli jätte roligt att få träffa henne de var ju ett tag sen sist.... Typ 1 månad sen. Saknar dig syrran som FAN!!!!! De är jag, mamma, Carro och Katarina som ska åka ner!!! Blir nog lite shopping oxå skulle jag tro! Jag har sagt de förr och jag säger de igen. Jag är i stort behov av byxor....... Finns inga som jag vill ha i den här lilla stan som jag bor i.... Om jag har tur hittar jag kanske ett par i Örebro!

Nu ska jag kolla posten för den kom precis såg ja.... Hoppas på att de INTE kom nå räkningar till mig, för de vill jag INTE HAA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0