Bullar!!!

Fick ett mycket trevligt samtal av min käre mamma idag som undrade om hon skulle baka bullar åt mig nu ikväll!!
Vad säger man?? Ja tack självklart vill man ju de!!!
Hade fråga henne förra veckan om hon kunde hjälpa mig med de för de här med bakning är ju som sagt inget för mig.
Men då kunde hon inte imorron för hon skulle jobba, så istället då så tog hon tag i de ikväll istället! Så nu ligger de nybakade bullar i min frys och självklart har jag ju smakat på dom oxå klart godkända blev dom!!! :)
TUSEN TACK MAMMA!!!!!!

Helgen har vart VARM VARM och åter VARM vill jag lova..... Har mesta dels av tiden vart inne eller i skuggan solen, värmen och jag kommer inte så bra överens nu den här sommarn....

Jaja nog om detta. Har inte så mycket mer att skriva nu......
Återkommer när och om de händer nå nytt och spännande! :D

Imorron är de dagen D men de verkar inte den lille förstå, så den blir nog kvar ett tag till den som de ser ut....... *suck*
Men, men den som väntar på nått gott............


Kommentarer
Postat av: Anonym

....väntar aldrig för länge

2008-07-28 @ 22:56:16
Postat av: linda

h*n kommer på lördag!! det är jag toksäker på :-D

2008-07-29 @ 16:37:32
URL: http://www.lifeofdisel.blogspot.com,
Postat av: Kristoffer

du väntade till idag (torsdag) kl 06.10 :-D Grattis grattis grattis grattis !! :)

2008-07-31 @ 15:33:03
Postat av: Anonym

GRATTIS:D (igen)

2008-07-31 @ 18:30:26
Postat av: Anonym

carro där uppe ;)

2008-07-31 @ 18:30:44
Postat av: johanna

GRATTIS Till er & eran son!!!!!!

Pusss er allesammans;)

Ha det bra!!!

2008-07-31 @ 19:45:36
Postat av: linda

ajaj, va fel jag hade ;) Stort grattis till kusin brakis! du ska veta vad många skålar han har fått ikväll hos sin farmor och farfar av alla släktingar :-D

2008-07-31 @ 21:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0