Dax igen....

Tror de är dax igen för en liten uppdatering här. De var ju bara en vecka sen... :)
Men de händer inte så mycket just nu så de finns lixom inte så mycket att skriva.

Helgen var lugn. Tänkte spela minigolf i lördags kväll men de åska och regna som bara den. Vi åkte ut på Hölick där regnade de inte nästan nånting. Men de blev ingen minigolf för de, vi blev kvar i mormor och Bengts förtält för fika och lite godis och chips!! :P
I söndag var jag på  "kalas" Sandra fyllde år, hälsade även på en sväng på jobbet samtidigt som jag hämtade syster yster sen blev de mat hos mamma och pappa.

I tisdags var jag med mamma och pappa på auktion, Shit vad VARMT de var...... Solen lyste HELA dan  och jag som inte är direkt bästa vän med den nu för tiden.... Men de vara bara att bita ihop de och se glad ut.... Fick ju lite färg iaf så de är ju bra. De syns även rätt rejält att jag hade solglasögon på mig hela dan, nu ser de ut som jag har de på mig dygnet runt... Inte snyggt men vad ska man göra åt de nu????

Igår var jag till stan och uträtta lite och sen åkte jag och hälsa på Virre. Hon har fått kommit hem nu från sjukan!!! Underbart tyckte hon att de var och de kan jag verkligen förstå!!!! Jag säger då bara en sak om den bruden de är ju tur att hon är så ENVIS som hon är alltså!!!! Hon är då mer envis än vad en åsna är de vill jag lova!!!!! :D
Sen igår kväll kom Mia och hälsade på och hämtade sina ljus från ljuspartyt. Alltid lika kul när du kommer på besök!!!

Nu sitter jag och väntar på att Carro ska komma och hälsa på en sväng.......
Ikväll blir de kalas. Ska till Julian som fyller 4 år idag!! GRATTIS!!!!!

Bebisen vill då inte komma ut än som de verkar.... Men idag får den INTE komma och INTE den 23:e heller för då fyller mamma/mormor.......

13 dagar kvar idag då!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den ken komma någong gån mellan där tycker jag!!!:) för nu är det på tiden!!! ;) hehe Det är mycke kalas för dej nu förtiden tycker jag!! ;) Ha det bra!! Puss Puss!

2008-07-17 @ 12:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0