Kalas vecka!

De kan man säga att den här veckan har vart! Helgen som var fyllde ju jag år och de blev kalas både lördag och söndag. I måndags kom Sandra och hennes mamma och gratta mig så då blev de ännu mera kalasande hihi......

I måndags på dan var jag en sväng på stan med mamma och syster och kollade lite..... Vagnen hade kommit iallafall så vi ska nog hämta den idag på eftermiddan!! :)
Sen efter stan var jag på sjukan och hälsade på min klantiga lilla vän som då lyckas med allt!!! Fy gumman tycker så j*vla synd om dig alltså. Håller tummarna idag!!!!

I tisdags ja då var de ju bara regn och jag var as trött så då sov jag typ hela dan. Sen på kvällen blev de ju fint!

I onsdags så kunde jag inviga min nya solstol. Satt i den och kollade när pappa snickrade. Han har bytt panel på en dörr vi har till förrådet och målat den och även måla dörren till vedboden. Blir riktigt bra faktiskt!!! Så pappa har vart här både onsdag och torsdag och donat med de! Sen kommer han även hit idag en sväng och ska fixa med de sista! TACK PAPPA för hjälpen!!!!!! De är tur att vi har dig vi!!!!!! Mamma skulle oxå följa med idag så jag tänkte ta henne på en promenad då!!!

Igår var de även kalas igen! Camilla fyllde år! GRATTIS GRATTIS!!!!!!!

Idag då, jag har nyss dammsugit lite och ska snart hänga lite tvätt. Sen kommer ju som sagt mamma och pappa. När E slutat så ska vi på ännu mer kalas! Alma fyller 10 år idag. GRATTIS!!!!!

Imorron bär de av till Sundsvall och IKEA för att handa en del saker som jag bara MÅSTE ha!!! :) Eller de är inte jag som ska ha dom heller utan de är till lilla bebben.
På kvällen blir de grillning på Sandvalla med mamma, pappa, syster, morbröderna, moster och kusinerna!!!!! Hoppas på finväder då!!!

Ha det bra dag!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är härligt med massa kalas och fika ibland oxå ;) Har ni fått hem vagnen än då??



Ha det bra!

puss puss..'



Ps. hälsa "pappa" också;) haha

2008-07-08 @ 11:38:26
Postat av: Anonym

hur går graviditeten? har du fått något som du äter jätte mkt av? vore roligt om du berättade lite.

2008-07-09 @ 10:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0