Sol och Auktion

Idag lyser solen, vilket känns mycket bra även fast solen och jag inte är bästa vänner längre...... Tycker bara de är varmt och jobbigt med solen nu för tiden. Men som tur är så finns ju skuggan!
Nån dag förra veckan så satt jag faktiskt i solen och solade men sprang fram och tillbaka typ hela tiden för de var ju sååå varmt! :)

Idag ska mamma och jag på auktion, får se om man hittar nå fynd, brukar ju alltid bli nått.......

Som jag skrev sist så skulle vi ju nog skulle hämta vagnen i fredags och de gjorde vi ju oxå!!! Jätte fint är den och jag är super nöjd!
I lördags så var vi upp på IKEA för att handla lite saker till bebben. Vi fick tag på allt vi skulle ha! Sen blev de lite affärer inne på Birsta City. Hittade inget speciellt där. Och efter de blev de Barnenshus. Köpte påslakan och kuddöverdrag till vagnen där! Mycket billigare än i hudik så de kändes mycket bra!!!

På lördag kväll var de ju grillning på sandvalla, trevligt var det! Blev lite tävlingar och sånt. Var uppdelade i olika lag! Jag var med Katarina och för oss gick de SUPER bra!!! hahaha eller så gick de inte alls nå bra......
Får väl gratulera Rickard och Niklas till segern!!!!
Vädret var ju inte de allra bästa om man säger så.... Regn...... :(
Men maten var super god likaså efterrätten och många skratt blev de under kvällen!!!!
Tack så mycket mamma och pappa!
Vi ser fram emot nästa års grillning!!!!!

hmm........ funderar, vad har hänt mer då?!

Joo i tisdags så var vi med E:s syskon på kvällen. Sigge Hill och pizza var de som gällde.
Men vi åt bara pizza vi och hoppade över Sigge. Vilket jag tror var rätt tur. Hade nog inte pallat att vara nykter inne på August i tisdags. Vi åkte förbi där utanför vid 22 och då var de hur lång kö som helst och hur mycket folk som helst där inne. Så jag är glad att jag/vi åkte hem istället!
Vi får ta igen de där med Sigge på tisdagar nästa sommar vi!!! :)
Men trevligt hade vi innan de blev sigge för resten!!!
 
Nu är de bara 20 dagar kvar till beräknad BF!!!!!
Jag går här och väntar och LÄNGTAR!!!!!

Ha en bra dag!!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej tjejen! Inte så långt kvar nu, spännande! Vilken modell blev det på vagnen? Du sa att det var en Emmaljunga men vilken? Syrran har ju oxå precis köpt så jag blev lite nyfiken på om ni har lika... =) Färg? Hoppas allt är bra. KRAM

2008-07-10 @ 11:53:44
Postat av: Johanna

Mysigt med grill kväll också..

Ja nästa sommar får vi ta och gå på sigge hill. så kan erik vara hemma med bebisen ;) tycker jag!! hihi. vi syns i kväll..

Puss puss!!

2008-07-10 @ 14:57:24
Postat av: Hanna

Hej! Ja, då vet jag precis. Känns som att man kan alla Emmaljungas färger och modeller utan och innan sen jag och syrran höll på at kolla och beställa. Hon har beställt en city cross med city-korg i färgen Sport Carbon (silver och svart). Platina är ju oxå jättefin. =) Erica behövde en lättare vagn eftersom hon bara har en riktig arm och då var city crossen bra. Ha det bra, hälsa "bulan". KRAM

2008-07-11 @ 09:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0