1/6-2008

Då var de Juni då och sommaren är här! De känns då absolut idag!! Hur varmt och skönt som helst även fast de blåser!
Idag har jag tagit tag i mina rabatter och rensat i den mån jag orkade och sen så planterade jag lite frön. Så vi får väl se om de blir något av dom vem vet?! När de var klart satte jag mig i solen en stund, men pallade inte länge... :)

19 dagar är de kvar till midsommar och 27 dagar kvar tills jag fyller år. Hoppas dom dagarna bara springer iväg!!!
Har funderat lite på vad jag ska önska mig när jag fyller år och har kommir fram till dom här sakerna.....

En dammsugare
Solsäng
Digitalkamera
Presentkort på Gina
PENGAR

De är som sakerna jag har kommit på nu. Dyker säkert upp fler sake......

Allt för mig idag!!!!!



Kommentarer
Postat av: Johanna

ja + att det är mindre än 2månader kvar tills ni har datum oxå..:) hihi. vi kanske kommer förbi en sväng lite senare. vi har fått besök av tobbe nu.. PussoKram

2008-06-01 @ 15:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0