En tag sen.....

De har ju gått några dagar nu sen jag skrev sist. Så de är väl på tiden och skriva ner lite kanske. Nu ska vi se här vad jag har gjort........

I tisdags ja då var de ju fotboll då! Sverige- Grekland. Sverige vann ju som ni alla vet med 2-0. :D


I onsdags så var jag med syrran en sväng på dan vi uträttade lite ärenden sen så dumpade hon mig, så jag åkte till Rickard en sväng och drack lite kaffe fick även glass tårta, medans jag väntade på att jag skulle till BM. Hos BM gick de bara bra. allt såg bra ut. Bebisen har fixerat sig nu så de känns bra det!!! Så nu är de bara att vänta och vänta och vänta..... ;)
På kvällen så kom min andra morbror Anders och mina kusiner hit. Anders och Niklas ville ha massage och Carro kolla in bebisens rum. Sen kom även mamma, pappa och syrran förbi. Så de blev fulla stugan det! :)

I torsdags kom ju eliten hit och bakade med mig. De blev bullar och 4 sorters kakor. Ett STORT TACK till mormor och syrran som kom hit och hjälpte mig med bakningen. Utan dom hade jag nog fått köpt mitt fikabröd tills jag fyller år. Så änu ett STORT TACK!!!!!


Igår fredag var jag och kollade när skolan jag har jobbat på hade avslutning och sen följde jag med dom och fikade. Efter de åkte jag hem, för att sen åka in till stan igen. Jag hade köpt ett par "foppa" tofflor åt E men dom måste vi byte storlek på. Sen var vi och kollade runt lite innan vi åkte hem. På kvällen var vi till Nisse och Camilla en sväng.

 Idag
var jag och Camilla till stan och kollade lite. Jag handlade ingenting förutom öl till E på boa. Camilla däremot och shoppade loss hon!!!! :) När vi kom hem blidde de tacos innan fotbollen...... Sverige- Spanien. Och alla vet väl hur den matchen slutade........ :(

Imorron
är de Rally som gäller om de inte är regn då förståss för då struntar jag i det och stanna hemma framför TV:n!!!

Ja de var ju vad jag har gjort dom senaste dagarna det!!!
46 dagar kvar!!!!  LÄNGTAR!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: linda

Fixerad?? Sånt hoppade vi över haha

den ena var rörlig och den andra ruckbar.. men ut kom dom med en j---- fart iallafall hehe Grejerna är klara för att bli hämtade nu ;-) om ni ff är intresserade...

2008-06-15 @ 01:49:21
URL: http://www.lifeofdisel.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jaha, vad smasken med lite buller mm.. :)

Jag längtar oxå tills bebisen kommer!!!!!! =)

Hihi.. Ha det bra!!

PussoKram

2008-06-16 @ 08:43:05
Postat av: mormor

Säg till när du behöver bakhjälp igen. Det var jättekul att baka med dig.

2008-06-17 @ 10:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0