Fotboll

Igår kväll satt jag och kollade på fotbolls EM Italien-Frankrike och kände hur de sög till i fotbollstarmen. F*n vad kul de skulle vara att spela lite fotboll. Var ju hur många år sen som helst jag slutatde med de. Skulle jag börja spela igen så skulle de nog bli på min gamla position som målvakt. Utespelare är då inge för mig. Skulle dribbla bort mig själv på planen ja om jag skulle vara utespelare. Så målvakt passar mig nog lite bättre.... :)

Ikväll så får vi hålla tummarna för Sverige!!!! En vinst vore ju inte helt fel!!!!

Nu ska jag kolla runt lite innan jag ska bege mig mot stan och köpa en present till Willma och sen åka till Igge och hälsa på Ullis och lilla Willma!!!!

Ha en bra dag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0