Kalas!!!

I helgen som varit så har vi haft kalas här hemma! :) Jag har nämligen fyllt år..... Fullt upp i lördags med folk som kom och grattade och sen igår kom min Morfar, Ingalill och Rickard och gratulerade mig dom kunde inte komma i lördags. Så de har vart kalas hela helgen!! :)

Tack så mycket för alla fina presenter som jag har fått!!!!!



Nästan alla presenter som jag fick!




Fina blommor fick jag oxå!!!
Även pengar och presentkort fanns i paketen!!!



Den goda tårtan.
Ju fler kockar desto godare soppa visst är de så man brukar säga.
Mamma hade gjort tårtbotten, syrran gjorde fyllningen och jag la på grädden och jordgubbarna!



Några av mina gäster under lördan.


Är de kalas så måste man ju äta tårta!!!


Alva kom oxå och åt tårta och kakor!!!
Tror kokoskakorna var en av favoriterna som hon hade!!! :)

Ett stort TACK till min kära syster (även kallad polskan haha) som var här och hjälpte mig hela dagen!!!!
Mycket snällt av dig!!!!!!!


De var min helg de som varit!!! Den har vart bra men har gått väldigt fort!!!!!

Nu är de bara full fart mot nästa helg!!! Då blir de grillning på Sandvalla på lördag kväll och sen blir de IKEA på lördag eller söndag vi får se vilken dag som passar bäst!!!
Den här veckan så har jag inget inplanerat. Ska snart åka till stan en sväng och kolla om våran vagn har kommit till butiken där vi betsällt den, sen gå och kolla lite med mamma och syster. När de är klart är de tänkt att jag ska hälsa på Veronica en sväng. Fan gumman vilken otur du har du!!!!!!
Sen är de väl bara och vänta på att solen ska titta fram så jag får inviga den nya solstolen!!! :)

Igår var de exakt 1 månad kvar!!!!! *längtar*

Ha en bra dag!!!!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Grattis i efterskott bruden!! Hoppas du hade en kanon dag.

2008-06-30 @ 23:11:44
URL: http://kristinnorberg.webblogg.se/
Postat av: johanna

En månad, är ju ingenting.. Jag längtar lika mycket nästan tror jag ;) hihi.. jäklar om du går över tiden, för nu har jag tagit semster så, hehe.. ;) puss puss

2008-07-08 @ 11:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0