Klart!!!

Nu är bebisens rum så gott som klart!!!
Så här blev resultatet.


Före






Efter







Så blev rummet!!!
Jag är rätt nöjd faktiskt!!! Mycket bättre än före!
Nu är de bara lite grejor som ska dit.
Bland annat skötbord och en säng, lite tavlor ska upp på väggarna. Så de blir nog ännu bättre när allt är på plats skulle jag tro!!! Men de dröjer ett litet tag till innan jag får skötbordet och sängen, men inte gör de mig nått!!! :)  Jag är då bara nöjd över att rummet äntligen är klart!!!!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaa, de blev riktigt snyggt!:)

2008-06-08 @ 22:45:57
URL: http://johannagr.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det blev ju kanon bra det:) Tapeterna räckte oxå!! hihi...

Puss

2008-06-09 @ 13:18:16
Postat av: Katarina

hälsa Erik att han har varit duktigt! Det blev snyggt!

2008-06-10 @ 19:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0