Laddar......

Regn, åska, blixtrar och sol är vad vädret har haft att erbjuda idag!
Har vart till stan idag och köpt persienner till vårat sovrum så nu är de bara att hålla tummarna för att dom passar oxå!
Tog en luch med Maria, Alva och syrran på Jambo, de smakade ju inte helt fel. Sen så kollade vi läget på stan oxå. När vi skulle ut från Jambo så kom de värsta regnskuren så vi väntade en stund men till slut så gick vi iväg. Så vi såg ut som tre dränkta katter när vi kom in på Guldsmeden. Alva som satt skyddad i vagnen klarade sig från att bli blöt! :)

När vi var klar på stan så åkte jag och syrran upp på Kvatum för att inhandla lite inför torsdagen då de blir stora bakardagen här hemma hos mig! Mormor och syrran kommer och hjälper mig. Är inte så duktig på sånt där med bakning jag eh så jag tänkte ta hjälp av eliten! :)
Handlade även dom givna EM ringarna till kvällens Sverige match nån öl blir de ju inte för mig så de blir nog pepsi att dricka till det!! :D
Så nu sitter jag här och laddar inför matchen ikväll!!! :D



Dom givna EM ringarna till kvällens match, köpte även lite godis oxå. (min nya last här i livet)
Är de så att ni inte har provat ringarna så kan jag verkligen rekomendera att göra det!!! Super GODA är dom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0