Midsommar helgen!

De kanske är på tiden med en liten uppdatering här då. Har inte funnits tid till de nu i helgen......

Midsommarafton var de som vanligt brännboll som gällde på dan jag fick vara domare ja..... Sen på eftermiddan kom Maria, Johan och Alva hit och vi grillade. Riktigt gott och trevligt! Senare kom de även lite mera folk! Så de var en trevlig midsommarafton!

I lördags så blev de lugnt på dan, sen åkte vi till stan och handlade lite och sen en sväng på sandvalla och fikade lite. Var iväg till kusinerna på bergsjövägen och hämtade säng och skötbord som vi köpt av dom! Hem med dom sakerna och sen vidare till Nisse och Camilla för att äta pizza. Lite senare på kvällen åkte vi till stan för att kolla läget. Hanna hade fest!!! :)

I går så åkte vi på tur med Nisse, Camilla och Elsa, de blev att vi åkte en sväng till Mellanfjärden och sen vidare till Sörfjärden där vi stannade och fika i solen!!! De är ju så otroligt fint där ute! På eftermiddan drog vi till stan för att senare äta där. Vi firade mamma och pappas 20-åriga bröllopsdag! Tänk vad tiden går, shit alltså 20 år!!!!! God mat och god efterrätt blev de som jag och syster hade lagat ihop!

I dag så har jag städat och donat lite. Och vart till stan en sväng har jag oxå vart!

Imorron är de mer städning som gäller.... *suck* skönt är de iallafall när de är klart!

De var allt jag hade för idag det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0