Torsdag!

Idag är de torsdag då och snart har ännu en vecka sprungit förbi! Är bara bra att veckorna springer iväg tycker jag!! :)
Idag har jag vart hemma från jobbet i exakt 4 veckor, tycker inte de känns som så lång tid men de är det......

Syrran och Carro har vart här idag och hälsat på. Syrran fick göra slingor på mig, så nu är man lite ljusare i skallen! Känns bra det!!!! :) Tack så mkt för hjälpen! Sen blev de lite lunch och efter den så bakades de en kaka till som jag ska ha tills på lördag!
Jag överlät bakningen på syrran och Carro. Jag själv tog och ringde F-kassan där de var vänte tid på 30 min. De var typ 312 före mig i kön när jag ringde så de var bara att sitta ner och vänta de...... *suck* Men efter ett tag ja då kom jag fram så de var ju bra! Man ska ju inte direkt ha bråttom när man ska ringa dom........
När kakan var i ugnen så fikade vi lite oxå. Vi tjuvsmakade kakorna som jag, mormor och Johanna bakade för nån vecka sen. Mycket goda var dom hahaha! Kan de bli annat när eliten har vart här och baka? Nej nej jag tror då inte det!!!! :)
Tack för hjälpen med bakningen!!!! :D
Du Carro kom ihåg att filmen blir mycket bättre med lite chips till! Hälsa mamma det!!! Hahahahaha!!!!

Idag har solen vart framme hela dan, men kan nån förklara för mig varför de ska blåsa så in i vassen???? De är ju is kalla vindar juh.... Jag blir så less..... Är de sommar eller är de inte??????

Nu väntar jag på att karln i huset ska ta och komma hem...... Kanske ska börja med maten snart då.....
De blir kycklingwok med nudlar idag! Mmmmm gott!!!!

Ha det!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

CHIPS, CHIPS!

hahahha

2008-06-26 @ 16:34:19
Postat av: glongglong

Ja tiden bara rusar iväg.. jag får se om jag hinner komma och hälsa på på lördag annars kommer jag någon annan dag.. Måste ju få smaka kokorna man har hört så mycket om nu;)

Puss&Kram

2008-06-27 @ 10:38:42
Postat av: Anonym

1 månad kvar idag :D

2008-06-29 @ 12:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0