Varmt.......

Shit vad varmt de är alltså.
Riktigt sommarvärme.

Ikväll blir de grillning men Nisse, Camilla och Elsa, ska bli riktigt gott.....

Imorron åker jag  och pappa till Örebro för att hämta syrran som ska flytta hem nu över sommarn hon har ju sommarlov! Vi åker som sagt imorron och kommer hem på lördag!
Så jag hoppas jag och syster hinner en sväng på stan innan vi ska åka hem till Hudik igen. Jag har lite ärenden som jag måste uträtta. Köpa lite fler linnen och lite andra sommarkläder som jag kan ha.... Skulle även behöva nå "finare" kläder som man kan ha om man ska bort osv.

De var allt jag hade att dela med mig av idag.



Jag och min kära syster!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0