Bacillchock......

Jag tror min kropp har fått en liten bacillchock.... Har jobbat i 1 veckas tid nu och gissa gott folk vad som har hänt??? Jo men de är ju så här va att Sofia med sitt världens bästa immunförsvar har gått och blivit förkyld. Ni som känner mig blir ni förvånade?? Njaeee va....... Jag skyller på jobbet och att jag inte är van alla dessa baciller.......... Så nu sitter jag här och är förkyld på min lediga dag och allt! Hoppas bara att jag är piggare imöra för då är jag oxå ledig sen så MÅSTE jag vara pigg för ska jobba onsdag till söndag!!!!

Annars om man räknar bort förkylnigen så leker livet! Jag har börjat jobba, vilket är riktigt roligt,  längtar tills de blir sommar, syrran kommer hem om 1 vecka och blir hemma 6 dagar vilket är underbart!!!!


Mmmmm vad gott!!!!


Vad tyckte ni om andra chansen i lördags då????
Jag tycker de var bra att Nordman slog ut Carola och Andreas sen så var de mindre bra att Sibel gick vidare.....
Undra vem som vinner på lördag..... Jag tror lite på Charlotte Perrelli och Linda Bengtzing.Vi får väl se hur de går på lördag!!!




Nu ska jag försöka hitta på något att äta och sen ska jag bege mig till macken och köpa nässpray och kanske nån tidning om jag hittar nån bra!!!
Ha en bra dag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0