Häftigt!!!

Ja vart ska jag börja...... Ja som dom allra flesta vet så väntar  jag och min sambo barn. Den lilla krabaten beräknas komma den 29 juli. Så nu längtar jag varje dag!!! Ni som inte visste de då fick veta de nu, bra va? :)
Jag har börjat känna att de rör på sig där inne nu vilket är hur häftigt som helst, men igår kväll vet jag då inte vad den lilla krabaten hade för sig men jag skulle tippa på att den gjorde en volt eller en kullerbytta haha Super häftigt var de iallafall!!!!!

Sitter och väntar på att jag ska åka och jobba snart... Börjar inte förrän 12 idag så man hinner ju göra lite saker före då och de kan ju vara bra om man orkar det..... Men de gör inte jag idag. Jag sparar mina krafter till jobbet istället. Är inte fri från min förkylning än..... Men jag hoppas den vill försvinna snart.

2 heta låtar som går varma hemma hos mig just nu är Hero med Charlotte Perrelli och Hur svårt kan de va men Linda Bengtzing. Tycker dom är kanon bra ja!!! :)

Ja de var väl allt för idag!

Jo föresten tycker de är lite dåligt med kommentarer på den här sidan :D Kommentera vettja!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis!
jag hade det på känn, faktiskt.

2008-03-13 @ 16:10:37
Postat av: Sofia

Ja tack! Vem är de som gratulerar??? :)

2008-03-13 @ 17:58:03
URL: http://sofiagruvan.blogg.se
Postat av: linda

men äntligen!! nu kan vi ju berätta för hela världen att vi ska få en kusse ;-D har väntat å väntat på att du ska tillkänna ge det i bloggen *fniss*

2008-03-13 @ 18:30:49
URL: http://www.lifeofdisel.blogspot.com
Postat av: Caroline

nu sa du det ;D
grattis igen :D:D

jag längtar!

2008-03-13 @ 19:36:24
Postat av: Sandra

Ooooiiiihhh! Så glad för er skull! Alla har storasyskon som får barn och jag blir avundsjuk, men nu får jag också ett "syskonbarn", nästan iaf! :) Hoppas allt är finemang!

2008-03-16 @ 09:19:54
URL: http://sandrafrosth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0