Helgen är här!

Då är äntligen helgen här!!!! Är ju helt underbart skönt!!!! Efter att ha jobbat 3 helger i rad så känns de skönt att vara ledig denna helg. Jobbar nästa helg natt..... Men de ska nog gå bra!

Igår så gick jag av mitt pass 8,15 efter att ha jobbat 25 timmar... Så då kände man sig lite sliten men men de gick bra de oxå skönt att de är gjort nu iallafall. Så efter jobbet så träffade jag chefen och vi gick igenom lite papper som ska in till F-kassan om havandeskapspenning. Efter de blev de en fika på stan och sen åkte jag hem. Hem ljuva hem!!!! Donade lite sen gick jag och la mig på soffan och somnade nästan på en gång. På kvällen så åt vi pizza och kebab med Nisse och Camilla Elsa var oxå med men hon fick ingen pizza. Sen kollade vi lite på så ska de låta och efter de Let´s dance! Vilken jämn final alltså! Jag tycker båda finalisterna vad värdiga vinnare dom var lika duktiga båda två! Jag missade sista delen av finalen då jag var såååå trött att jag gick och la mig kl. 22 låg jag en fredag kväll de ni......
Kul att Tina vann iaf. Är bara att lyfta på hatten och säga GRATTIS!!!!!!

Idag så först mitt på dan satt jag och skrev hur en arbetsdag för mig ser ut och sen så vilka arbetsuppgifter jag inte kommer klara av att göra..... De var ju inte de allra lättaste att få ihop men jag hoppas jag har fått med allt nu iallafall. Mamma och pappa fick komma hit och läsa vad jag hade skrivit och rätta lite stavfel mm.......
När dom åkt hem så åkte jag in till stan för att kolla lite tog med min kära kusin Carro oxå på stan. Efter vi var klar på stan så åkte vi och köpte godis och sen hem till henne och fikade innan de bar av hem hit till Ilsbo. Vi har nyss ätit pizza och nu sitter vi här framför datorn lyssnar på melodifestivalen och har gjort varsin ansiktsmask. Ska tvätta bort min nu ja för den har stelnat rejält!!! Sen ska jag tappa upp ett fotbad åt Carro som hon ska sitta i medans jag tar en dusch!!!  Sen när de är klart så ska vi bara ta de lugnt och mysa och äta godis och chips och titta på TV! De enda som saknas nu de är min kära syster yster! Hade vart toppen om hon oxå hade vart hemma och med oss ikväll! Men vi får ta det nån gång när hon kommer hem! I sommar kanske!!! :D

Ha en trevlig helg allihopa!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0