Ledig dag!!

Jag gick då ut hårt nu när jag börjat jobba igen!! :) Jobbade igår kväll och nu är jag ledig 2 dagar idag och imorron sen kommer jag jobba torsdag, fredags, lördag och söndag! Känns faktiskt bra de även fast de blir helgen! Men degör inte så mkt... Jag jobbar dagar då så eftermiddagarna blir jag ledig så de är bra! :) Men de kändes väldigt bra att vara tillbaka och jobba igår tycker jag så de är ju bra det!!  

Idag på min lediga dag så har jag vart till stan och uträttat lite ärenden, köpt en ram för jag har lite som ska ramas in, sen lite annat smått och gott köpte jag... Tog och införskaffade mig ett par nya solglasögon oxå de var ju så soligt idag. hihi Var på Jambo med Mia och åt en Tacotallrik Mmmmm såå gott de var. Sen så åkte vi och kollade på lite andra affärer oxå.....

image95


Nu är man hemma då och jag har nyss plockat upp de jag har handlat. Har även försökt fixa lite med en av Alvas presenter oxå...Hon fyller ju år på fredag hon så då blir hon ju STORA damen ju!!! De har väl gått rätt bra med presenten men jag kan ju säga som så att minnet är bra men kort..... Men de blir nog bra när den är klar! Nå mera tänker jag inte skriva om de eftersom att hennes mamma är här inne och läser... :D

Nu ska jag försöka laga nån mat av de vi har hemma sen åka till stan igen och handla mat...... De är totalt slut på typ allt här hemma känns de som..... De var ju ett tag sen sist vi handlade så de är behövligt!

Jaja...... Tack och hej för denna gång!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0