På väg mot en ny vecka......

Ja då har ännu en vecka och helg passerat..... Tiden bara springer iväg ju och inte gör de mig nått.... Känns bara bra de för då kanske de bli sommar fort! :) Skulle ju inte vara helt fel!

Helgen har vart kanon!!! I fredags på dan var jag på Jambo och tog en macka med Glong-Glong sen kom Helena och fick massage!!! På kvällen var vi till Nisse, Camilla och Elsa och kollade på Let´s dance. Mycket trevligt!!!

Gårdagen började lite seg men efter ett tag så åkte vi till stan och tog en fika och kollade lite. Vi var på Skutan och fikade, de var väldigt längesen som jag var där och fikade sist men de stället var sig likt. När jag var liten så var jag och syrran där lite då och då med pappa. Vi brukade passa på att gå och fika när mamma jobbade hihi..... Snällt va?? :D När vi var klar i stan så åkte vi till svärföräldrarna en sväng och hälsade på. Blev lite fika där oxå..... Men de går ju alltid ner de. Sen hem och käka lite mat. Sen kom Mia för att kolla på melodifestivalen med oss!!! Även Engström och hans tjej Helena kom förbi.... Riktigt trevligt! Den var då den bästa deltävlingen av melodifestivalen den här veckan tycker jag!! Linda Bengtzings låt var bra även Charlotte Perrellis låt var bra tycker jag!! Nordman tyckte jag oxå var bra.... Men BÄST av alla under kvällen var ju som alltid BJÖRN GUSTAFSSON!!!! Vilken kille alltså!!!!!








Idag på FM har jag åkt Vasaloppet en stund...... Sen donat lite här hemma. Jag pratade även med Veronica hon ringde..... GRATTIS gumman!!!!! De kan du behöva du som vart hemma sen december med knät (tur kärring) hahahahaha Ja då är de snart dax att börja med maten då... skala potatis finns de nå trökigare?? Nej!!!
Sen är de bara att ladda för Köping och jobb imöra. Ska bli roligt att börja jobba igen. Efter att ha vart hemma
7 ½ vecka så känns de bra att börja jobba igen. Ska bli roligt!!!!

De var allt jag hade att dela med mig av idag. Kanske har nå mer att dela med mig en annan dag! Kanske nå roligt kanske nå tråkigt... Vem vet???



Kommentarer
Postat av: Caroline

han äger allt och alla !
:D

2008-03-02 @ 18:42:10
URL: http://rogindercaroline.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha...jaaa Han är GRYM!!! ;)
Lycka till på jobbet imorrn! Puss o kram

2008-03-02 @ 19:16:20
URL: http://johannagr.blogg.se
Postat av: Sofia

Till Johanna och Carro: Ja han gör ju de!!! :D

2008-03-02 @ 19:29:10
URL: http://sofiagruvan.blogg.se
Postat av: Hanna U

Hej! Ja, det var riktigt härligt att få komma iväg över helgen och åka lite. Mycket snö och bra backar, fantastiskt! Nej, vintern är absolut inte slut än, det värker ju ner utanför. Du hinner nog du med. =) Hoppasdet går bra på jobbet idag, vart hamnade du??? KRAM

2008-03-03 @ 12:01:30
URL: http://hannautter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0