Påsken över....

Då var denna påskhelg snart över då. Bara idag kvar och sen så dröjer de 1 år så är påsken tillbaka igen! Vad har jag gjort i helgen då? Eftersom att jag var ledig i torsdags så får den dan oxå vara inräknad i helgen!!! Så i torsdags så hade ju syrran sovit över här när vi vaknade åt vi frulle sen fick hon massage och sen åkte vi in till stan. Hon gick och uträttade lite ärenden medans jag var och lyssnade på bebisens hjärtljud och lite annat som man gör på en sån koll..... Sen så åt vi lunch på Radjos mycket gott. När vi var klara där så skjutsade jag hem syster yster som skulle plugga och E kom till stan och vi fixade lite saker. Kvällen så gjorde vi inget speciellt bara tog de lugnt!!!

Låååångfredan då tvättade vi våra bilar och la ut min bil på blocket för nu ska den säljas!!! När vi var klar med de så ringde min kusin som var ute och åkte skoter och ville ha fika. Efter fikat så åkte grabbarna en sväng på skotern på sjön och kollade när dom anglade, jag var oxå med. Ringde Glong Glong och frågade om hon kunde hämta lilla mig så jag slapp gå över sjön. Så jag fick oxå åka lite skoter då!!! hihi.....  På kvällen var de middag på Sandvalla med familjen och morbröderna NICE!!!! Även att vi fick Påskägg oxå. Icke att förglömma!!! :D




Påskafton då jobbade jag från 12-21,15 så den dan försvann väldigt fort den... Hannn med en prommis i solen innan jag åkte och jobbade.

Påskdan så jobbade jag oxå. men då bara 6,45-14,15 så igår em. så var de middag på Sandvalla igen och sen så gick jag mamma, syrran, Carro och Katarina på bio. Vi kollade på Angel. Tyckte den var bra ja!!!! Man fick sig ett och annat gott skratt hahaha........ Sen när bion var över blev de fika i Mo och sen de värsta av allt.... Säga hejdå till syrran........ FY vad jag HATAR det.

Idag då vad ska man hitta på då då.... Ingen aning faktiskt.... Ska ta mig en prommis nu snart och hoppas på att de inte är så kallt ute. För de ser jätte fint ut solen skiner från klar blå himmel!!!

Så här har min helg sett ut. Hunnit med en del känns de som!!! Hoppas ni oxå har haft en bra påsk helg?!



image106

Kommentarer
Postat av: Caroline

kul vi ska ha på lördag :D

2008-03-25 @ 21:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0